Summer wishlist. Zaful & Rosegal

6 sierpnia 2017



Hej! Jak wam mijają wakacje? Na dworze coraz cieplej, czasami naprawdę ciężko wytrzymać, no ale co się dziwić skoro mamy lato. Tyle czasu czekaliśmy na taką pogodę, więc doceńmy to, że w końcu przyszła. A jeśli wy nie czekaliście na upały, to uzbroicie się w wiatrak, jakieś przewiewne ubrania i przeczekajcie. W temacie ubrań, to przygotowałam dla was małą wishlistę z fajnymi ciuchami na lato ze stron Zaful.com i Rosegal.com. Zapraszam do oglądania ;) Dodatkowo mam dla was kod rabatowy do tych sklepów. Zaful: EchoM01 Rosegal: EchoM02
Działa on tak, że jeśli zrobicie zamówienie za np. 30$ to płacicie 27$, za 50$ płacicie 45$ (30-3=27, 50-5=45 itd.). Może akurat coś wam się spodoba ;)



ZAFUL



ROSEGAL





13 komentarzy:

  1. Spodenki które wybrałaś są przecudowne :) Ten bordowy strój z Rosegal podbił moje serduszko *-*
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje ciuszków
    Najbardziej podobają mi się stroje kąpielowe w botaniczny wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Te palmowe stroje bardzo mi sie podobaja:-) jestem ciekawa tylko jak leza w przypadku wiekszego biustu - ale kolorystyka kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten drugi strój i jest naprawdę świetny
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroje piękne i sukienki też. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te stroje!
    Tak, wreszcie słońce do nas zawitało, więc szkoda nie korzystać, nie wiadomo na jak długo upały pozostaną :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są sukienki :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bordowy strój i ten z fantazyjną górą i majtami w ananasy to moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te sukienki <3

    https://catchingoceanwaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia